Webová stránka Rödl & Partner používa technické súbory cookies, ktoré sú nevyhnutné pre jej správne fungovanie. Okrem týchto technických cookies využívame aj analytické cookies, ktoré nám pomáhajú zhromažďovať anonymné štatistiky o návštevnosti. Vďaka týmto analytickým cookies môžeme neustále zlepšovať naše webové stránky a kvalitu užívateľského prostredia. Máte právo odmietnuť používanie analytických cookies, ktoré slúžia výlučne na anonymizované štatistické účely. Ďalšie informácie nájdete tu ».



Asistent audítora (ž/m)

PrintMailRate-it


Rödl & Partner je poradenská a audítorská spoločnosť zastúpená prostredníctvom viac ako 116 vlastných pobočiek v 50 krajinách sveta. Na Slovensku pôsobí od 1993 a poskytuje služby v oblasti auditu, účtovníctva, daňového a právneho poradenstva. V súčasnosti v nej celosvetovo pôsobí 6 000 a na Slovensku viac ako 60 vysoko kvalifikovaných poradcov a konzultantov.


Do nášho tímu v Bratislave hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu:


Asistent audítora (ž/m)

Tvoje úlohy:

  • ​účasť na auditoch v národných a medzinárodných spoločnostiach zostavujúcich účtovnú závierku v súlade so slovenskými účtovnými predpismi, IFRS, prípadne podľa iných skupinových pravidiel,
  • účasti na iných špecificky zameraných auditoch ako aj rôznych účtovno-daňových poradenských projektoch (napr. due diligence),
  • príprava pracovnej dokumentácie a komunikácia s klientom,
  • pracovné cesty v rámci Slovenskej republiky, výnimočne aj do zahraničia,
  • spolu so skúsenými audítormi riešenie komplexných zadaní (napr. aj v spolupráci s kolegami z oddelení daňového a/alebo právneho poradenstva).

Tvoj profil:

  • ​​vysokoškolské vzdelanie II. stupňa s ekonomickým zameraním
  • ovládanie nemeckého alebo anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
  • logické a analytické myslenie
  • výborné komunikačné schopnosti
  • orientácia na klienta
  • tímový duch
  • chuť vzdelávať sa
  • prax (1-2 roky) v odbore výhodou

Tvoje benefity:

  • ​flexibilný pracovný čas a skrátený pracovný týždeň v letných mesiacoch,
  • finančný príspevok pri narodení dieťaťa, uzavretí manželstva, pri životných a pracovných výročiach,
  • možnosti ďalšieho vzdelávania, medzinárodné školenia a zdokonaľovania sa v cudzích jazykoch,
  • pravidelné teambuildingové aktivity (výlety, lyžovačky, turistika, splav,),
  • príjemné a moderné pracovné prostredie v centre mesta,
  • mladý a dynamický kolektív, príjemná pracovná atmosféra a zábava aj v náročnom období.

Informácie o pracovnej pozícii:

Požadované vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie II. stupňa - ekonomické zameranie

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
na základe dohody

Mzda brutto
od 1 550 EUR/mesiac

Kontakt:

​Rödl & Partner 
Landererova 12
811 09 Bratislava
Slovenská republika


Zaslaním svojho životopisu zároveň vyhlasujete, že ste informovaní o spracovávaní Vašich osobných údajov spoločnosťami Rödl & Partner Advokáti, s.r.o., Rödl & Partner Audit, s.r.o., Rödl & Partner Outsourcing s.r.o. a Rödl & Partner Tax, k.s. Pre viac informácií kliknite tu »

Kontakt

Contact Person Picture

Mgr. Angelika Gál

Office Manager

+421 2 57 200 400

Poslať dotaz

Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu