Webová stránka Rödl & Partner používa technické súbory cookies, ktoré sú nevyhnutné pre jej správne fungovanie. Okrem týchto technických cookies využívame aj analytické cookies, ktoré nám pomáhajú zhromažďovať anonymné štatistiky o návštevnosti. Vďaka týmto analytickým cookies môžeme neustále zlepšovať naše webové stránky a kvalitu užívateľského prostredia. Máte právo odmietnuť používanie analytických cookies, ktoré slúžia výlučne na anonymizované štatistické účely. Ďalšie informácie nájdete tu ».



Junior Transfer Pricing Specialist (ž/m)

PrintMailRate-it


Rödl & Partner je poradenská a audítorská spoločnosť zastúpená prostredníctvom viac ako 116 vlastných pobočiek v 50 krajinách sveta. Na Slovensku pôsobí od 1993 a poskytuje služby v oblasti auditu, účtovníctva, daňového a právneho poradenstva. V súčasnosti v nej celosvetovo pôsobí 6 000 a na Slovensku viac ako 60 vysoko kvalifikovaných poradcov a konzultantov.

Do nášho tímu v Bratislave hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu:


Junior Transfer Pricing Specialist (ž/m)

Tvoje úlohy:

  • posúdenie existujúcich transakcií prebiehajúcich u klientov a identifikácia rizikových transakcií
  • funkčná a riziková analýza
  • výber najvhodnejšej metódy pre stanovenie transferových cien
  • príprava dokumentácie pre klientov k transferovému oceňovaniu transakcií medzi závislými osobami a vykonávanie analýzy porovnateľnosti (benchmarking)
  • zastupovanie klientov pri komunikácii s daňovým úradom a pri daňových kontrolách

Tvoj profil:

  • ​ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
  • skúsenosti v oblasti transferového oceňovania výhodou
  • aktívna znalosť angličtiny (B2) alebo nemčiny (B2), plynulá slovenčina
  • pokročilá znalosť MS Excel, Word a Power Point
  • logické a analytické myslenie
  • výborné komunikačné schopnosti
  • schopnosť pracovať v tíme
  • schopnosť budovať pevné vzťahy s klientmi a efektívne komunikovať
  • zodpovednosť
  • motivácia na sebavzdelávanie

Tvoje benefity:

  • ​príjemné a moderné pracovné prostredie
  • finančný príspevok pri narodení dieťaťa, uzavretí manželstva, pri životných a pracovných výročiach
  • možnosť čiastočného home office
  • bonusový systém nad rámec základného platu
  • podpora členstva v SKDP
  • možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia
  • možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácie
  • individuálna výučba angličtiny alebo nemčiny v rámci pracovnej doby
  • kariérny rast a dlhodobá perspektíva
  • príležitosť na rozvoj digitálnych zručností
  • pravidelná spätná väzba a stály mentoring
  • športové a spoločenské aktivity
  • pravidelné teambuildingové aktivity (výlety, lyžovačky, turistika, splav, ...)
  • mladý a dynamický kolektív, príjemná pracovná atmosféra

Informácie o pracovnej pozícii:

Požadované vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie II. stupňa - ekonomické zameranie

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
na základe dohody

Mzda brutto
od 1 500 EUR/mesiac - v závislosti od skúseností a kvalifikácie kandidáta

Kontakt:

Rödl & Partner​ 
Landererova 12
811 09 Bratislava
Slovenská republika

Zaslaním svojho životopisu zároveň vyhlasujete, že ste informovaní o spracovávaní Vašich osobných údajov spoločnosťami Rödl & Partner Advokáti, s.r.o., Rödl & Partner Audit, s.r.o., Rödl & Partner Outsourcing s.r.o. a Rödl & Partner Tax, k.s. Pre viac informácií kliknite tu »

Kontakt

Contact Person Picture

Mgr. Angelika Gál

Office Manager

+421 2 57 200 400

Poslať dotaz

Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu